Úvod > O nás > Zprávy z redakce > Kampaň ke knize GREY

Kampaň ke knize GREY

12. 02. 2016

Nakladatelství XYZ si nechalo propagaci dalšího dílu knižní série Padesát odstínů šedi připravit od agentury Geometry Global.

Čtvrtá kniha E. L. Jamesové tentokrát vypráví známý příběh z pohledu muže. Kampaň vypukla v úterý 9. 2. a je propojena claimem "Dostaň se do jeho hlavy". Doslova to čtenářkám umožnila speciální socha. "Chceme čtenářkám umožnit pohled do mužské hlavy. Fyzicky si budou moci vyzkoušet, jak muž přemýšlí a jaké má asociace. Speciální sochařská konstrukce je uvede do tajemného světa Christiana Greye," popisuje kreativní ředitelka Julia Dovlatova. Napodobenina hlavy v nadživotní velikosti ukrývá tablet, ze kterého návštěvnice mohou zaslat své myšlenky partnerům a manželům přes Facebook. Celou kampaň doprovází spot na TV Prima (od 10. února), digitální kampaň formou placené i neplacené reklamy a opětovného zacílení a také propagace v knihkupectvích nebo obchodních centrech. Hlavní koncentrace fanoušků je podporována skrze microsite  a na facebookovém profilu. VIP křest proběhl v klubu Venue za účasti celebrit a fanoušků.

Odkaz na článek Marketing & Media zde .

Zprávy z redakce

19. 11. 2019

První - statečné - jedinečné

Vyzpovídali jsme autorky knihy První - statečné - jedinečné Janu Renner a Silvii Vondřejcovou. Co... [více]

16. 08. 2019

6 otázek pro Mikyho Škodu

V 17 letech začal cestovat na vlastní pěst a postupně projel přes 40 zemí, většinu několikrát.... [více]

Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím