12. 02. 2016
Nakladatelství XYZ si nechalo propagaci dalšího dílu knižní série Padesát odstínů šedi připravit od agentury Geometry Global.
Čtvrtá kniha E. L. Jamesové tentokrát vypráví známý příběh z pohledu muže. Kampaň vypukla v úterý 9. 2. a je propojena claimem "Dostaň se do jeho hlavy". Doslova to čtenářkám umožnila speciální socha. "Chceme čtenářkám umožnit pohled do mužské hlavy. Fyzicky si budou moci vyzkoušet, jak muž přemýšlí a jaké má asociace. Speciální sochařská konstrukce je uvede do tajemného světa Christiana Greye," popisuje kreativní ředitelka Julia Dovlatova. Napodobenina hlavy v nadživotní velikosti ukrývá tablet, ze kterého návštěvnice mohou zaslat své myšlenky partnerům a manželům přes Facebook. Celou kampaň doprovází spot na TV Prima (od 10. února), digitální kampaň formou placené i neplacené reklamy a opětovného zacílení a také propagace v knihkupectvích nebo obchodních centrech. Hlavní koncentrace fanoušků je podporována skrze microsite a na facebookovém profilu. VIP křest proběhl v klubu Venue za účasti celebrit a fanoušků.
Odkaz na článek Marketing & Media zde .